Noutati credite bancare si nebancare

Cum se face, cum nu se face, dar iata ca a mai trecut un an. Nu de la Anul Nou, nu, ci de cand n-am mai scris pe aici.
De ce nu am mai scris nimic de atata vreme? Oare nu mai avem nimic de spus? Sau nu s-a mai intamplat nimic nou pe lumea asta tulbure a imprumuturilor?
Eh.. nu e chiar asa. Pur si simplu, nu am prea avut timp. In plus, cu toate schimbarile de la Google, (se sterge Google+, blogurile blogspot.ro nu mai exista, totul e .com acum.. etc), totul a fost o varza
Ce am facut intre timp, de ne dam atat de ocupati?

Am muncit. Am muncit pe site in mare masura. Am creat o noua sectiune de tip blog pe impruumut-urgent.ro, urcata pe o platforma Wordpress (https://www.imprumut-urgent.ro/Ro/). Am creat sectiuni noi acolo:
- Banci, cu subsectiunile Carduri – mijloace de plata electronice si Fintech – servicii finaciare revolutionare.
- IFN

Am deschis linii noi de oferte, prezentari si articole: zona FinTech - cu cel mai in voga produs al momentului, contul si cardurile Revolut; cardurile nebancare; stiri si noutati.

De asemenea, am refacut complet doua sectiuni din site-ul vechi:

(sursa date: FondPro - https://www.imprumut-urgent.ro/)

1. Imprumuturi rapide - oferte si articole:
  • Noutati - imprumuturi rapide
  • Oferte credite rapide nebancare
  • Credite urgente dar si ieftine
  • Imprumuturi rapide cu buletinul
  • Credite rapide direct in magazin
  • Achizitii in magazin - cumparaturi in rate
  • Pareri, discutii si review-uri
2. Credite nevoi personale
  • Imprumuturi nebancare rapide
  • Credite bancare pentru consum
  • Promotii imprumuturi bancare
  • Carduri de credit nevoi personale
  • Leasing personal auto sau financiar
  • Pareri, discutii si review-uri
Care sunt cele mai interesante subiecte din ultima perioada?

Nu stim. Ce putem afla noi este ce citesc oameni cel mai mult de pe site-urile noastre. Haideti sa vedem o lista cu subiectele de interes - cele care atrag cei mai multi cititori, si sa va ganditi daca e ceva care v-ar interesa de asemenea. Daca da, le gasiti pe toate in linkurile de mai sus:
  • imprumut rapid online prin card 55
  • credit fulger aprobat online
  • telecredit
  • ifn bucuresti
  • extra simplu
  • carduri de credit nebancare
  • credit / imprumut cu buletinul 2019
  • icredit - contact / numar de telefon
  • credit pentru datornici
  • ocean credit nr telefon
  • credit cu salariu minim pe economie 2019
  • credit fulger nebancar
  • imprumuturi pana 3000 euro
  • imprumuturi nebancare cu garantie imobiliara
  • credius pitesti / poiesti / bucuresti etc
Ok, ce facem mai departe? Simplu, ori nu va intereseaza nimic, si va vedeti de treaba. Ori va intereseaza ceva, si mergeti pe site. Ori contactati-ne.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Contact Provident: Ce numar de telefon are Provident?