Ce facem cu creditele in CHF?

Nu se stie cati oameni au probeme cu creditele in CHF: la inceput se vorbea de vreo 200 de mii, apoi a scazut pana la 90-95.000, sau chiar 55-56.000 dupa alte surse. Oricati am fi insa, trebuie sa inmultim cu 2 sau 3, pentru ca fiecare credit in franci elvetieni inseamna o familie. Si iata ca de fapt suntem multi.

Ce ne facem? La inceput plateam la curs de 2.2, si a crescut, si s-a oprit, apoi a crescut iarasi.. acum platim aproape dublu. Cei, ca mine, cu credit la Volksbank, am tras o gura mica de aer cu amanarea aplicarii cursului real, dar si acest 3.804 pe care am platit din decembrie incoace este foarte mult. Asa ca am asteptat cu infrigurare preluarea Volksbank de catre Banca Transilvania, in speranta unei rezolvari. Si iata ca au aparut semne bune.

De la primele anunturi oficiale ale Bancii Transilvania ni s-a promis o rezolvare care sa ne usureze din povara. Am asteptat. S-a spus ca ofertele vor veni dupa 4 mai 2015, ca fiecare client va fi contactat personal, cu oferte individualizate.

In realitate, s-a facut o singura oferta generala, universal valabila. Oferta publicata pe site, fara vreun anunt. Se pare ca cine nu se prinde, ramane fara.

In primul rand, trebuie sa spun: vestile sunt bune, ofera este foarte buna (fata de ce ne asteptam).

Cum aflati detaliile: iata aici tot ce am putut afla si verifica personal:

Oferta Volksbank pentru conversia creditelor in CHF

Atentie mare la conditii:
- sa nu aveti restante
- creditul pe care il doriti convertit sa fie ipotecar
- creditul sa fi fost semnat intre 1 ian 2006 si 31 dec 2008

Creditele se pot converti fie in lei, fie in CHF, pe dobanda variabila: Euribor 6m sau Robor 6M (credite in euro / in lei) + 4.5%. In cnditiile de astazi, acest sistem duce la un DAE de cca 4.67 - 4.68%.

Postări populare de pe acest blog

Contact Provident: Ce numar de telefon are Provident?